Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym jak by to było słyszeć o sobie same pozytywne opinie?
Jeśli współpracujesz ze swoją wybraną firmą MLM to być może masz takiego sponsora, który odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości. Częściej jednak zdarza się sytuacja taka, że natrafiasz na przeszkody z tym związane. Większość w takiej sytuacji bardzo szybko i prosto zaczyna obwiniać swoją GLR /Górną Linię Rekomendacji/ za różne niedociągnięcia. To najprostsze rozwiązanie.
A czy myślałeś kiedykolwiek o… tym, jakim Ty jesteś sponsorem dla Twoich zaproszonych do współpracy osób? To ciekawe bo z reguły nie zastanawiamy się nad tym. Teraz, kiedy wszystko dzieje się w pośpiechu bardzo łatwo wpaść w pułapkę hurtowego sponsorowania wciąż nowych osób i zostawiania ich „na pastwę losu”.
Prezentuję poniżej archiwalne nagranie z webinaru, który przeprowadziłam dla swojej struktury MLM. Są to urywki z całego szkolenia tak przystosowane by każdy mógł skorzystać z tej uniwersalnej wiedzy.
To, co proponuję to dość szczegółowa analiza komponentów składających się na rolę dobrego sponsora. W filmie tym przemycam również swoje własne tajniki dotyczące skutecznego sponsorowania.
Wiele osób pyta mnie jak ja to robię, że moja skuteczność jest tak duża. Pomijam składniki marki i lat doświadczeń a skupiam się w tym nagraniu na treści rozmowy, którą jeśli zastosujesz – poczujesz różnicę w efektach pracy 🙂
Zobacz też:
Pragnienia, marzenia, cele…
MLM do szpiku kości … czy od podszewki? 🙂 Wydanie dla ambitnych.